ابزار گستر صنعتی با برند AGS عرضه کننده یراق آلات صنعتی

این مجموعه فعالیت خود را در سال 91 شروع کرد و با تجربه چندین سال ارتباط با صنعتگران تعامل خوب و همکاری نزدیکی در زمینه یراق آلات صنعتی داشته و امروز یکی از عرضه کنندگان مهم در زمینه یراق آلات صنعتی در کشور می باشد.

ابزار گستر صنعتی ( AGS  ) در ابتدا فعالیت خود را با فروشگاه اینترنتی ابزار گستر آغاز کرد و با همکاری شرکت صادرات گستر صنعتی به نمایندگی از شرکتهای بولهوف آلمان و اوجاپ سوئد محصولات این برند ها را به بازار عرضه کرد و همزمان به پخش محصولات شرکت پیلسون تایوان و tanja چین اقدام کرد.

در سالهای اخیر با توجه به تحریمها و شرایط دشوار فعالیت بازرگانی با شرکتهای خارجی همکاری خود را با تولیدکنندگان داخلی آغاز کرد و در حال حاضر در کنار پخش محصولات خارجی محصولات داخلی را نیز معرفی و عرضه می دارد. اهداف این مجموعه صداقت ، کیفیت و همکاری دو جانبه با همکاران و صنعتگران عزیز می باشد.

با آرزوی موفقیت
مدیریت ابزار گستر صنعتی

چفت مهماتی

چفت مهماتی

چفت مهماتی از جمله چفت های رگلاژی می باشد. در این مطلب به معرفی چفت S100 ساده S120Plus میپردازیم . این چفت ها در مقایسه با سری S دارای جای رگلاژ بیشتر می باشند.

کلمپ فشاری 304Em و 36330M

کلمپ فشاری

در این مطلب به این سوال پاسخ میدهیم که کلمپ فشاری چیست و کاربرد آن چیست؟ همچنین به معرفی دو نوع کلمپ فشاری افقی CH-36330M و CH-304-EM میپردازیم.