انواع دستگیره پلاستیکی

انواع دستگیره پلاستیکی
دستگیره های پلاستیکی مورد استفاده در صنعت ماشین سازی و دستگاههای صنعتی.

دستگاه‌ها و وسایل صنعتی در کارگاه‌ها،  برای استفاده راحت‌تر نیاز به یراق‌های خاص خود دارند. دستگیره صنعتی پلاستیکی یکی از انواع این یراق‌ها است که کارایی وسایل و دستگاه‌ها را در هر محیطی آسان می‌کند. در مواردی برای جابجایی وسایل یا دستگاه‌ها بهتر است از دستگیره استفاده شود. 
دستگیره پلاستیکی از دوام و استحکام مناسبی در برابر ضربه برخوردار می‌باشد که در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف تولید شده است. افراد نسبت به وزن دستگاه و جنس آن می‌توانند هر کدام از دستگیره‌های صنعتی آهنی، استیل یا پلاستیکی را انتخاب و با استفاده از دو پیچ به دستگاه متصل کنند.

دستگیره های صنعتی پلاستیکی مورد استفاده در صنعت ماشین سازی و دستگاهها کاربرد دارد.

دستگیره پلاستیکی قابل عرضه در ابزارگستر از نوع درجه یک می باشد.

انواع دستگیره های پلاستیکی صنعتی در بازار از دو نوع جنس درجه یک و درجه دو می باشد که با توجه به کیفیت دستگیره های نامرغوب و از مواد ضایعات هستند  و در زمان استفاده از وسط معمولا شکنندگی دارد.

مشخصات فنی دستگیره پلاستیکی

  • ابعاد: 135*40 میلیمتر
  • جنس: پلاستیک
نقشه دستگیره پلاستیکی
نقشه دستگیره پلاستیکی

دستگیره های صنعتی در جنس ها، مدل ها و سایزهای گوناگون دیگر نیز در فروشگاه ابزارگستر صنعتی موجود می باشد.

دستگیره های استیل در مدل های دستگیره استیل M01 و قفل M27 توکار استنلس استیل موجود می باشد.

دستگیره های آهن در مدل های دستگیره فنردار روکار و توکار نیز در فروشگاه ابزارگستر صنعتی موجود می باشد.

دستگیره های آهن در مدل های دستگیره ارتشی بزرگ ، دستگیره صندوقی، دستگیره هفت رنگ بزرگ و دستگیره هفت رنگ متوسط نیز در فر.شگاه ابزارگستر صنعتی موجود می باشد.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع دستگیره صنعتی پلاستیکی می توانید با کارشناسان ابزارگستر صنعتی تماس حاصل فرمایید.

چفت مهماتی

چفت مهماتی

چفت مهماتی از جمله چفت های رگلاژی می باشد. در این مطلب به معرفی چفت S100 ساده S120Plus میپردازیم . این چفت ها در مقایسه با سری S دارای جای رگلاژ بیشتر می باشند.

کلمپ فشاری 304Em و 36330M

کلمپ فشاری

در این مطلب به این سوال پاسخ میدهیم که کلمپ فشاری چیست و کاربرد آن چیست؟ همچنین به معرفی دو نوع کلمپ فشاری افقی CH-36330M و CH-304-EM میپردازیم.